حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۵۳۳

 

سالها پیش از این در بهاری زیبا در غروبی غمگین در سکوتی سنگین ما به هم بر خوردیم


تو برای دل من آن غروب غمگین آن سکوت سنگین


من برای دل تو آن بهار زیبا


تو هزاران فتنه در نگاهت خفته من به دنبال نگاهت به بلا افتاده


روزها از پی هم , تو جدا از غم و فارغ از غم من و غم دست به هم از گذرگاه زمان می گذریم


تو سراپا شادی غرق در نغمه این آزادی فارغ از سلسله بند نگاهت بودی


دل بیچاره من , در بهاری زیبا , در غروبی غمگین , در سکوتی سنگین


بی خبر گشت اسیر


من در اندیشه آن فصل بهار در
زمستانی سرد , با دلی رفته ز دست زیر لب می گویم


کاش می شد به تو گفت : تو تنها نفس شعر من
, تو تنها امید دل نا امید من


کاش می شد به تو گفت : تو بمان
, دور مشو از بر من , تو بمان تا نمیرد دل من


حیف می دانم من تو همانگونه که بود آمدنت


در بهاری زیبا , در غروبی غمگین , در سکوتی سنگین


دل مجنون مرا زیر پا می نهی و می گذری

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:14

آرش پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 21:19 http://www.horizon2005.blogsky.com

سلام.با تبادل لینک موافقید؟

سیاوشی پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:16 http://arezoo62.mihanblog.com

سلام یاسمین عزیز مرسی قشنگ بود....
آری منم در یه بهار زیبا در یه غروب غم انگیز با او عهد و پیمان بستم... ولی نمی دونستم او عهدمان را میشکند...........
شاد باشی آبجی...................

زیتون چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 18:40 http://zeytoonparvardeh.blogsky.com

حیف ...

هانی چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 18:39 http://www.hargeznabashgam.blogfa.com

سلام یاسمین جان
ممنون که سر زدی
و خبرم کردی پستت خیلی قشنگ بود
مرسی
موفق باشی

فرنوش چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 18:05

سلام یاسمن بازم اومدم
این رو هم من اضافه می کنم
زندگی شاید همین باشد
یک فریب ساده وکوچک
آنهم از دست عزیزی که تو دنیا را
جز برای او و جز با او نمی خواهی
من گمانم زندگی باید همین باشد

فرنوش چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 18:05

سلام یاسمن بازم اومدم
این رو هم من اضافه می کنم
زندگی شاید همین باشد
یک فریب ساده وکوچک
آنهم از دست عزیزی که تو دنیا را
جز برای او و جز با او نمی خواهی
من گمانم زندگی باید همین باشد

آرش از وبلاگ پریچهر چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 http://cocacola.blogsky.com

چی بگم
همه چیو گفتی ...
قشنگ و خیلی تلخ
چه راحت با من بازی کرد ورفت ... .
---------------------------------------------
روزها و هفته ها و ماه ها
چشم تو در انتظار نامه ای
خیره می ماند به چشم راه ها
لیک دیگر پیکر سرد مرا
می فشارد خاک دامنگیر خاک
بی تو دور از ضربه های قلب تو
قلب من میپوسد آنجا زیر خاک
بعد ها نام مرا باران و باد
نرم میشویند از رخسار سنگ
گور من گمنام می ماند به راه
فارغ از افسانه های نام و ننگ
======================
امیدوارم این روزهای گرفته اونطوری که می خوای تموم بشه

اندکی صبر
سحر نزدیک است !!!

به امید دیدار...
آرش

امیر سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 22:46 http://baghevojod.blogsky.com

سلام خوووووبی؟ باز من مث این کنه ها اومدم
تا حالا کنه ای مث من دیده بودی؟؟؟؟؟ :کنه:
این جووور که یادم میاد قبلا زوود تر آپ می کردی؟ چیزی شده بااااز؟
من و هی تو کف می زاری میام می بینم آپ نیستی نگرانت میشم!!!!!!!!(تا حالا این جوری کسی بهت ابراز علاقه کرده بوود)
خوب حالا گرم شدیم بریم سر متنت که مث همیشه خوب بوود
می تونم بگم دلت کوور بوود چشمش رو باز نکرده بوود خوب بوود که از این بد تر نشد(شوخی بوود)
یه چیزی میگم شاید باید دلت بشکنه تا بفهمی هر کسی ارزش دوست داشتن رو نداره.(من گرم شدم همین طوری میگم به فکرت نیستم که حال نداری این چرت و پرت ها رو بخوونی )

حالا کو بگوو ببینم چیزی شده دلت گرفته؟ اگه کاری از دست ما برمیاد بگووو؟ من قوول نمیدم هر کاری می کنم اما قووول میدم هر کاری بتونم بکنم.منتظرتم
شاد و خرم باشی(یکی بیش تر ازت گفتم)
باااااااااااااااااااااااااااااااای مرواریدم

یه بنده خدا سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 21:44 http://mohmalatt.blogsky.com

فقط میتونم بگم اییییییییییییییییییول !

سعید سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 21:42 http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

کاش میشد گفت ...

چه میشه کرد؟ مثینکه قسمت اینه که هر روز صدها قلب زیر پا گذاشته بشن! اصلا مثینکه قلب ها رو ساختن واسه زیر پا گذاشته شدن ...
...

شاد باشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد