حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۵۰۰

 

تاریکترین ساعت پیش از طلوع آفتاب فرا میرسد

 

۴۹۹

 

دروغ اگر یک سال هم بدود صداقت یک ساعته به آن می رسد

 

۴۹۸

 

تنهایی را می شناسم .دیو دو سری  که یک سرش ترس

 می آفریند و یه سرش غم . وتو شجاعترین انسان زمینی که با او

شجاعانه به پیکار می پردازی . . .

 

۴۹۷

 

به  زلالی روشن آبها می نگرم و تو در خاطر من غوطه وری

 

۴۹۶

 

اگه یه روز روشنایی آفتاب زمین مرده را بیدار کرد فراموش
 
نکنیم که دیشب در انتهای یک

 

تاریکی دل به نور کوچک مهتاب بسته بودیم . . .

 

 

۴۹۵

 

بارها خواستم رازی را که مدتها در دل نگه داشته بودم برایت فاش کنم

 

می خواستم بگویم که چقدر دوستت دارم اما نتوانستم

 

هر بار که از کنارت می گذشتم

 

آرزو می کردم که این لحظه را از چشمان عاشق من بفهمی و بخوانی

 

اما افسوس که تو بی اعتنایی کردیو حالا قلم به دست گرفتم

 

تا برایت بنویسم که چقدر ................!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

       ایــــام سوگــواری

                       

                مولی الموحدین حضرت علی ( ع )

 

                                                  بر همگان تسلیت باد

 

 

 

 

 

۴۹۴

 

به بلبلی عاشق گفتم ....

تا به حال از گلی پژمرده سراغی گرفته ای ...؟

با بوته ای سرما زده همنشینی کرده ای ....؟

به عیادت گل حسرت رفته ای .....؟

بوسه ای بر گلبرگهای گل انتظار نشانده ای ....؟

تا به حال در گورستان پائیز بوته لرزانی را در آغوش گرفته ای........ ؟ قلبت را بر خارش

فشرده ای ......؟ با خون گرمت آبیاریش کرده ای......؟ و با گرمای وجودت معشوق را  به گل

نشانده ای....!!!!؟؟؟؟

 

 تو هم مثل ما انسانها هزار رنگی و عاشق رنگ ...کنار گلی خوشرنگ می نشینی.. آواز ریا

سرمیدهی گل دلداده را رها میکنی .... می پژمرانی .....تمامی عمر کوتاهش را به انتظارت

می نشانی ...و هوسبازانه به خلوت گلی دیگر می گریزی.......... !!!!!

 

 

۴۹۳

 

شبی پرسیدمش با بی قراری                

                        به غیر از من کسی را دوست داری

ز چشمش اشک شد از شرم جاری                

                           میان گریه هایش گفت آری

 

۲۹۲

 

زندگی جدولیست که  جایزه پر کردن  حانه های آن مرگ است 

 

www.rue.blogsky.com