حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

 

   غمهاتون کوتاه

                   دلتون شاد

                              یلداتون مبارک

 

۵۴۵

 

دیرگاهی است که اشک در پس پرده مژگانم بی قراری میکند و به

 

دنبال راهی برای فرار میگردد

 

تمام روزها را مانند راهبه ها شب میکنم وشب را به امید صوفی گری

 

به صبح میرسانم

 

هاله زیر چشمم فریاد دردی جانکاه در قلب من است

 

بغض گلویم آوازی پرسوز از هجری دردناک است

 

نگاه ماتم به فراسوی افق گویای چشم انتظاری سالیان دور میباشد

 

آخر ندانستم به کدامین جرم محکوم به تنهایی شدم

 

وندانستم برای تاوان کدام چشم منتظر جشمهایم به جاده ای  بی انتها خشک ماند

 

من نه نگاه مشتاقی دیدم و نه قلب تپنده ای برای خود

 

و زجر آورتر از همه چیز اقرار به این است

 

که عشق را با درد وفراق حسرت هم پیاله دیدم

 

 

۵۴۴

 

به کدامین کتاب مقدس دنیا

سوگند بخورم؟

که از یاد عاشق واقعی ات

نخواهی رفت

حتی اگر تو را

به آخرین صفحات

تاریخ تبعید کرده باشند

خدایا چه سخت است بی بهانه گریه کردن به ظاهرخندیدن وبه دروغ

فریاد زدن که زندگی شیرین است

 

۵۴۳

 

آری تمام دلم را

                     در صحن مقدس چشمانت

 

                                            شمع میکنم تا.....

 

               تا بدانی هنوز هم انتظارت می کشم...

 

                     تا بدانی هنوز هم دوستت دارم ..

 

                                  ای امروزم...

 

                                      فردایم را مگیر از من

 

 

۵۴۲

 

دلتنگ دیدارت هستم اگر چه خودم از درون حصار تنهایی ام برایت مینویسم

 

از روزها و خاطرات خوشی سخن میگویم که تو آنها را محو کر ده ای

 

از شروعی مینویسم که پایانی برای آن نیست

 

از آن همه دل بستگی ها ، دیوانگی ها ......

 

باور کن ای مهربان من که تا ابد چشم به راه باز گشتت خواهم بود

 

من همان قایق شکسته بی بادبانم که ساحل را در پرتو نور فانوس محبت تو جستجو میکند

وبرای رسیدن به ساحل رهایی وبا تو بودن نه بیم ازامواج سرکش ونه ازطوفانهای سهمگین دارد

 

 

۵۴۱

 

دوستم داشتی . . .

 

یادت هست   ...گفتی دوستت دارم  ...

 

و من گفتم کوچکی برای دوست داشتن

 

 ....رفتی تا بزرگ شوی ...

اما آنقدر بزرگ شدی که یادت رفت دوستم داشتی

 

 

۵۴۰

 

می گفت عا شقم , دوستش دارم و بدون او هیچم و برای او زنده هستم...

 

 او رفت, تنها ماند ..زندگی کرد و معشوق را فراموش کرد.

 

 از او پرسیدم از عشق چه می دانی ؟ برایم از عشق بگو...

 

گفت:عشق اتفاق است باید بنشینی تا بیفتد

 

گفت:عشق آسودگیست ,خیال است...خیالی خوش

 

 گفت:ماندن است .فرو رفتن در خود است

 

 گفت:خواستن و تملک است , گرفتن است.

 

گفت: عشق سادست ,همین جاست دم دست و دنیا پر شده از عشقهای زود 

 

عشقهای ساده اینجایی و عشقهای نزدیک و لحظه ای .

 

 گفتم: تو عاشق نبودی و نیستی........

 

 گفتم:عشق یک ماجراست , ماجرایی که باید آن را بسازی.

 

 گفتم:عشق درد است درد تولدی نو .عشق تولد است به دست خویشتن

 

گفتم:عشق رفتن است عبور است , نبودن است

 

گفتم:عشق جستجوست , نرسیدن است, نداشتن و بخشیدن است.

 

 گفتم:عشق درد است , دیر است و سخت است

 

 گفتم:عشق زیستن است از نوعی دیگر ...

 

 به فکر فرو رفت و گفت عاشق نبوده ام ...

گفتم عشق راز است .راز بین من و توست ,بر ملا نمی شود و پایان نمی یابد . مگر به مرگ.......

 

۵۳۹

 

زندگی مثل بازی شطرنج می مونه

اگه بازی نکنی میگن بلد نیست

اگه بد بازی کنی می بازی

اما

اگه خوب بازی کنی همه می خوان شکستت بدن...

 

۵۳۸

 

نه! نرو!...
 
صبرکن قرارمان این نبود باید سکه بیندازیم...
 
 اگر شیر آمد: تردید نکن که دوستت دارم
 
 اگر خط آمد: مطمئن باش دوستدارت هستم
 
صبر کن سکه بیندازیم اگر دوستت نداشتم..آن وقت برو...