حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۴۷۷

 

من نشانی از تو ندارم ...

اما نشانی ام را برای تو مینویسم

در عصرهای انتظار به حوالی بی کسی قدم بگذار

خیابان غربت را پیدا کن ووارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو

کلبه  غریبی ام را پیدا کن کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی ام در کلبه را باز کن

به سراغ بغض خیس پنجره برو حریر غمش را کناربزن

مرا خواهی دید

با بغضی کویری که غرق عصاره انتظار است

نشسته ام پشت دیوار دردهایم . . .

 

نظرات 5 + ارسال نظر
داداشی سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 18:54

خانه دوست کجاست...؟؟؟
خواهری خیلی دوستت دارم...از اینکه دیر به دیر سر میزنم شرمنده...من آپ کردم...تونستی بخون...بای

زیتون سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 18:51

دلم طاقت نمیاره نیامو نخونم .حرفات حرفای دلمه و همیشه انگار یکم سبک میشم با خوندنشون .
قربونت برم.

محمد اچ دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 20:24

خیلی ممنون پس من منتظر هستم
شاد باشی....

هومن دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 19:04 http://lopo.blogsky.com

یک سوال چرا همیشه غمگین ؟ یاسمین جان ؟:)

محمد اچ دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 18:31 http://istgahemontazer.blogsky

نشانی هر کس متفاوته...
من هنوز منتظر کمکتون هستما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد