حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۴۲۷

 

         من زین پس به همه عشق جهان می خندم

                        هر که آرد سخن از عشق به آن می خندم

                                          خنده من از گریه غم انگیز تر است

                                                  کارم از گریه گذشتست به آن می خندم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ایمان چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 18:30 http://blogsky.shaereshabane.com

زیبا سخنی از دل غمگین تو بود آن بشنو غم این غمکده را حال تو از من دیدم که تو گفتی به جهان باز بخندم می خندم از این پس که دگر چاره ندارم کار من بیچاره دگر گریه ندارد زیرا که دگر غم به دلم کار ندارد رفتند همه از دل من دیگر از این حال دیگر که دلم نغمه ی جان سوز ندارد قلمت روان است و کلامت دل نشین بنویس زیرا من و تو غیر از قلم و کاغذ همدمی دیگر نداریم.

حضرت عشق-مریم چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 17:34 http://anooshka.blogsky.com

یاسمین جون من پسر نیستــــم(گریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه)
من اسمم مریمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد