حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۲۹۸

 

بیا با هم تا ابد برویم

 پیش از اینکه صبح بدمد برویم

 دست تا به دست هم داریم

  پیش از آنـکـه غـم رسد برویم 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 22:21 http://crazypc.blogsky.com

سلام داداشی ببین من این آهنگو فعلا گذاشتم تا بعد ببینم چی میشه زیا رو آپلود کنم اینم قولی که دادم

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 18:40

سلام همیشه تنها
خوبی‌؟
شاید این نوشته آخریت (که البته نوشته هم نیست) بهترین چیزی باشه که تا حالا نوشتی
میگن که یه عکس بیشتر از هزار تا کلمه می ارزه
اما من به اونش کاری ندارم
وقتی می بینم که داری قشنگی رو اونم از جنس یه چیزی که تا حالا هیچ وقت حتی یه کلمه منفی هم راجع بهش گفته شنده نگاه می کنی
منم خوشحال میشم
امیدوارم چشمات که به قشنگی همون چیزیه که عکسشو گداشتی ایجا هستن هیچ وقت رنگی به رنگ خودشون (مشکی) رو نبینن
حالا اگه تونستی بخونی من چی نوشتم ؟؟؟؟؟؟؟؟ (:

برخی تو

قهرمان فراموش شده

مرتضی چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 15:49 http://crazypc.blogsky.com

سلام
پایتم بیا وریییم اما یه مشکل (غم با من زاده شده منو رها نمی کنه )


دلم براااااااااااااات خیییییییییییییییییلییییییییی تنگ شده

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 00:37

فرق یک کاکتوس را با وان حمام می دانی؟ نه؟ پس یک بار روش بنشین!

سلام
اینو گفتم تا کمی از درد و غم و تنهائی بیائی بیرون
عوضش لبات خندون بشه
بابا بی خیال غم خوردنم حدی داره

روز خوش mr.wolf

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 00:33 http://guilty.blogsky.com

salam eyval webloget bahale be maham sar bezan khoshhal mishim bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد