حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۲۹۱

 

به گل گفتم: "عشق چیست؟

                               " گفت: "از من خوشبوتر است"

 

به شمع گفتم: "عشق چیست؟

                               " گفت: "از من سوزان تر است"

 

به پروانه گفتم: "عشق چیست؟

                               " گفت: "از من زیبا تر است"

 

به عشق گفتم: "آخر تو چیستی؟

                               " گفت: "نگاهی بیش نیستم"

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ارامیس دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:26 http://www.mem00l.blogsky.com

اگه مایل به تبادل لینک هستی بگـــــــــــــــــــــــو دیگه


چقدر بگم یا بگو آره یا نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد