حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۲۸۴

 

وقتی معلم گفت عشق چند بخش است؟ یکبار دستم را از بالا به پایین آوردم

و گفتم یک بخش؛ ولی وقتی تو رو شناختم فهمیدم عشق سه بخش است :

                ۱) عطش تو را دیدن

                ۲) شوق با تو بودن

                ۳) اندوه بی تو بودن

 

نظرات 2 + ارسال نظر
عاشق ترین عاشق شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:33 http://www.lov.blogsky.com//

سلام
احوال شما؟
واقعاً خوب می نویسی من هر وقت دلم می گیره میام یک سری به وبلاگت می زنم واقعا زیبا می نویسی من هم بعضی مواقع یکمی تقلب می کنم.
ممنون که به من سر می زنی
باز هر از این کارها بکن
عاشق ترین عاشق تنهاترین تنها

دو پرنده یک پرواز شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 00:19 http://2birds.blogsky.com

درود بر شما
همین نزدیکی ها یه کلبه هست که سخت منتظر ورود شما به اونجاست
منظر حضور گرمتون در محفل مون هستم البته که با حضور شما این محفل جون می گیره !!!!
منتظرتونم
سبز و شاد باشین
****فعلا****

چگونه از دلت آمد چنین تنهام بگذاری ؟؟ وکهنه خاطراتم را به دسته باد بسپاری مگراز یاد بردی این که با احساس می‌گفتی که از بد عهدی و از بی‌وفایی سخت بی‌زاری چه شد پس آن همه رعدت که می پچید در گوشم؟؟ و حالا پر ز بارانی و بر دشتم نمی‌باری خدا می‌داند از آن لحظه از آن عصر پاییزی که گفتم می‌روی؟ گفتی: فقط از روی ناچاری خیال روی زیبایت نگردیده فراموشم برای لحظه‌ای حتی-چه در خواب و چه بیداری
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨منتظرتم ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد