حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

حرفهــــــــــای یه دختــــــــــر غمگین

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تقدیم به همه کسانی که جوابشان بی وفائی یار بوده است. . . . . . . . . . . . . . .

۲۲۹

 

روی دروازه قلبم نوشتم :

 

ورود ممنوع !

 

دل پریشان آمد ؛ گفتم بخوانش ؛ خواند و باز گشت.

 

امید مضطرب آمد ؛ گفتم بخوانش ؛ خواند و بازگشت.

 

آرزو با دلهره آمد ؛ گفتم بخوانش ؛ خواند و بازگشت.

عشق خنده کنان آمد ؛ گفتم خواندیش ؟ گفت : من سواد ندارم !

 

نظرات 4 + ارسال نظر
erfanet دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:08 http://ss57.blogsky.com

میوه در انتهای کمال خود می افتد ......

برگ در ابتدای زوال خود ......

بنگر تو چگونه می افتی!!!!!

مانند میوه سرخ؟؟؟؟؟

یا مثل برگ زرد؟؟؟؟؟

سلام دوست من
اپ کردم .........
دوست داشتی بیا خوشحال میشم.
دوستت دارم وبلاگت خیلی زیباست

مرتضی یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 17:27 http://crazypc.blogsky.com

سلام

زندگی مثل پیانو است ، دکمه های سیاه برای غم ها و دکمه های سفید برای شادی ها . اما زمانی میتوان آهنگ زیبایی نواخت که دکمه های سفید و سیاه را با هم فشار دهی

گر پسری کشته شود دختری ترشیده شود گر پسران کشته شوند کل جهان لیته شود

[ بدون نام ] یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 http://guilty.blogsky.com

salam eyval weblog et matalebesh jalebe be maham sar bezan khoshhal mishim bye

نوپا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 http://www.taheri.blogsky.com

با سلام
مطالب شما را خواندم
ممنون می شوم نظرات شما را هم بدانم


قسم به هر که عاشقه , خدا کند بیایی

رو شونه های گرمت
بهار بی صدایی
از خواب خوش پریدم
ای مهربان کجایی

بی تو منی شکسته
گسسته و یه خسته
شاید رسی , برایم
یه همدم و صفایی

بر قایقی شکسته
کجا کنم نگاهت
از ترس صید طوفان
آنجا مرا خدایی

از رنج و سختی راه
دل خسته و مریضم
در آرزوی دیدار
آنوقت مرا شفاهی

از بس که دور دورم
ز دیدنت شکستم
حالی دیگر ندارم
زبس که بی وفایی

تو سایبون عشقت
بیا مرا صدا کن
قسم به هر که عاشقه
خدا کند بیایی

***
(نوپا)


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد